21 Ağustos 2014 Perşembe

Burası Ebesinin Nikahı

Şarkılar baştan sarıyor.
Her sigara sonunu görüyor.
Dallara yansıyor korkak bir ateşin rengi.
Uyuma.
Üşürsün.
Neden Sevince'yi dinliyoruz?
Sönsün ateşimiz, Ay bizimle bu gece.
Saat 02.27.
Yine 27.
Kaçıncıyı yakıyoruz?
Neden içiyoruz?
Ben içerken unuttum sigaranın tadını.
Bu gece üzemiyor en küçük gözyaşı.
Küçüğü olur mu gözyaşının?
Aptallık mı etti birileri?
Kendi aptallığımı da farkettiysem, yeter mi bugünlük?
Çakmak semaverin yanında.
Semaverde bir nescafe.
Unutmuşum külllerimi çırpmayı,
Yere döküldüysem de hissedemedim.
Biri bana yaşımı söylesin.
Birileri her yerde.
İçtiğim bira gazlaştı sadece.
Burası ebesinin nikahı.
Hadi! Yıldızları sayın!
Beklerim.
Sesli sayın!
Dinlerim.
Ay'ın bu evresine ne deniliyordu?
"Yarım ay!"
"Yok."
"Yarım yarım."
Kafamdan duman çıkıyor, bu iyi midir hocam?
Siz ebesinin nikahı adlı bu yeri hiç gördünüz mü?
Ben de göremedim, henüz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder