13 Aralık 2013 Cuma

Bu Anım Gelecekten...

          Karanlık. Turuncu bir karanlık bu, ortama hakim olan. Kısık gözlerle baktığımda nostaljik bir tarzı varmış gibi görüyordum. Kafayı kaldırıp şarkı listesine baktım. Ne yazıyordu? Yakınlaştım ve ancak görebildim. "Ah" yazıyordu.
     
          O küçük sahnede, oturduğum yerde hafifçe gerindim. Uykum falan yoktu ama yine de çalmadan önce, kafamı biraz gitara dayayıp dinlenmek istedim. Saçlarım topluluğu gizliyordu. Bir saniyelik göz attım etrafa ve kafamı kaldırmadan gitara vurdum. Penamı tellerin üstünde yeni öğreniyormuşum gibi gezdirdim. Nefes alıp yavaşça kafamı kaldırdım ve sol akorunda şarkıya girdim. Topluluk solo yerinde grubuma eşlik etti. Müziği tanımaları beni garip hissettirmişti. Uluyan farklı tonlardaki sesler tüylerime meksika dalgası yaptırıyordu. Evet ,meksika dalgası.

         Sözlere başlamadan önce bi boğazımı temizledim. Mikrofondan bokum sesler göndermiştim. Neyse yaklaştım mikrofona ve girdim şarkıya. Bu kadar baygın olmak bana çok iyi geliyor. Topluluk sesim hakkında bir şeyler düşünüyordur. Ne de olsa kızım ben. "Sese bak anam ooo, erkek gibi ". Bunları duymak, miyavlamaktan iyidir. Ananı... Sözlerin devamı? Kahretsin neydi sözler? Al, şarkıyı unuttum yine. İkinci kısımları hep unuturum. Ama bana gerek kalmadı. Ben telaşımı belli etmesem de Buket beni anlamıştı. O girdi şarkıya. Tüm grup toplulukla beraber uludular. Bu aptal müzisyene yardım ettiler. Neyse ki son şarkıyı çalıyorduk. Bir yanım bitse de gitsek diye cukka atarken, diğer yanım bu sahneye yığılıp uyumak istiyordu. Neyse, şarkı bitti. Buket topluluğa teşekkür edip iyi geceler diledi.

          Sandalyeden kalkarken uyuşmuş olan kıçım kendini hissettirdi. Mikrofonun altındaki birama uzandım. Hala soğuk olması suratımı gülümsetmişti. Bukete kafamı yasladım.Tüm grup sahneden indik ve her zaman oturduğumuz o köşemize gittik. O masaya ilk 2014 senesinde Buket ile oturmuştuk. Bunu hatırlayınca yine gülümsedim. Tüm grup sandalyelere yığıldık. Konuşmaya başladılar. Dinlemek istedim fakat duyamadım. Son hatırladığımda buydu zaten. Neys... Tamam tamam.
       

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder