16 Mart 2014 Pazar

Karvel

     Kahve yaptım kendime. Dumanının etrafını avuçlarım ile sardım. Velvet çalıyor şuan, gülümset beni Velvet! Gülümset!
     Bu sabah bir şey hissettim. Tam olarak tuvalette. Kalbim, kendini kollarıyla sıkıca sarıp eğik kafasıyla uzaklaştı. Geri adımlarla giderken kayboldu. Güldüm. Çok yüksek sesle güldüm. Tuvalette.
     Bu olay üzerine gidip kahve yaptım işte. Dün kar yağıyordu. Bugün ise hava külotla gezmelik. Param yok. Arka cebimdeki 180 tl'yi kursa vereceğim. Yazık. Önüne gelen Camel içmese de biraz fiyatı düşse. Jak almıştım. Daha doğrusu gitarı aldığım yerde adam hediye etmişti. Bozulmuş. Saat 1. Çorabımın tekini bulamadım. Gri-siyah dolaşıyorum. Çal Velvet çal! Gülümset beni. Herkes bir kahve kapıp yatağın yanına çöksün, Velvet dinliyoruz bu gece!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder